Blogia
C A R L U C H

“M'agrada anar a esquiar i fer snowboard”

 

Entrevista a Carla Segarra, entrevistador Francisco Campos.

La persona es diu Carla Segarra, ha estat entrevistada perquè teniem que fer una entrevista a algú dels dos i les preguntes elavorades a classe, eran més adecuades al seu perfil.

Carla Segarra: Va nèixer a L’hospital de Terrassa el dia 15 de ferbrer de 1995. És una persona esportista, que li agrada provar coses noves i conèixer nova gent i altres maneres de ser.

Viu la vida i aprofita cada moment.

 

  • Quina es la teva pel·lícula preferida?

    La meva pel·lícula preferida és la de Crepúsculo. L’he vist molts cops, i m’agrada molt perquè és una història d’amor fantàstica sobre la relació entre vampirs i humans, amb uns valors sobre la vida molt reflectius.

     

  • Què t’agrada més, montanya o platja?

    A mi m’agrada més la platja perquè des de molt petita que els meus pares m’hi portaven. Ara hi tinc un apartament a la platja i m’hi passo casi tot l’estiu anant-hi.

    Però a l’hivern, prefereixo la muntanya per poder disfrutar de la neu.

     

  • Quants viviu a casa?

    A casa meva només vivim tres persones, el meu pare, me mare i jo. Però abans, erem cinc perquè les meves germanes hi vivien, però ara ja són independents i viuen fora de casa, inclús fora de la ciutat.

     

  • Quin ha sigut el teu últim viatge?

    El meu últim viatge, ha sigut a Granada i Sevilla. Hi vaig anar amb la coral de l’intitut i ens hi vem estar sis dies. Ens ho vem passar molt bé, i vem apendre moltes coses sobre Sevilla.

     

  • Quins esports practiques?

    Des de petita, he practicat diferents esports, el primer que vaig fer vas ser judo, després bàsquet i futbol. Ara, aquest any, he començat tenis, i de moment, m’agrada bastant. En temporada d’esqui, m’agrada anar a esquiar i fer snowboard.

     

  • Quina assignatura t’agrada més?

    L’assignatura que més m’agrada són les mates, no se’m donen molt bé, però les segueixo amb molt d’interès perquè pel futur, t’ajuden a resoldre molts problemes cuotidians que et puguis trobar.

     

  • Quina assignatura t’agrada menys?

    L’assignatura que menys m’agrada és socials, perquè els temes d’història no m’agraden, i geogràfia, és molt complicada i em costa d’assumirla.

     

  • Què t’agradaria ser de gran?

    De gran m’agradaria ser professora o psicòloga. Des de petita, treballar de psicològa m’ha semblat interesant perquè m’agrada escoltar a la gent i intentar ajudar-los. I profesora, m’agradaria ser perquè tenen un horari molt bo. També m’atreu anar a viure a la muntanya i ser monitora d’esqui els caps de setmana.

     

  • Què tipus de música t’agrada?

    La música, en general m’agrada tota, segons el moment o la situació, esta bé escoltar una o una altres. Sobretot m’agrada la música dance i el pop.

     

  • Què t’agrada fer en el teu temps lliure?

    En el meu temps lliure, m’agrada estar amb els meus amic i amigues. Sortir a passejar amb ells i anar de compres. També m’agrada anar a la platja o a la piscina encara que no sigui a banyarme.

     

  • Quin llibre t’agradat més?

    El llibre que m’ha agradat més, ha sigut el de El diari vermell de Carlota, és un llibre enfocat de cara a les joves, que t’explica i ensenya valors que més endevan, et poden sorgir a la teva vida adolescent.

     

  • Quin es el teu actor o actriu preferit?

    El meu actor preferit és el Brad Pitt, actua molt bé i sap posar-se a la pell dels personatges que representa. Té molts anys d’experiencia i un corriculum alucinant. Des de petita, que el segeuixo.

     

  • Quins són els teus hobbies?

    Els meus hobbies van canvian segons com vaig creixent, però el que conservo des de petita,és el piano, des dels sis anys que el practico.

     

  • Què fas quan estas a casa?

    Quant estic a casa m’agrada estar a l’ordinador i mirar la tele. Sempre escoloto música. Però també faig deures i estudio piano.

     

  • Quina época de l’any t’agrada més?

    L’época de l’any que més m’agrada és l’hivern, l’estiu també m’agrada moltíssim, però prefereixo poder anar a esquiar i disfrutar de la neu. A més, m’agrada més el fred que la calor.

0 comentarios